הריון אחרי הפלה בכדורים

ר׳ בת 21 עברה הפלה בכדורים בגיל 18. הפלה בכדורים נעשית בשני שלבים. בשלב הראשון, היא תקבל כדור בשם ״מיפוג׳ין״ אשר תפקידו למנוע את פעילות הפרוגסטרון.

ר׳ בת 21 עברה הפלה בכדורים בגיל 18. הפלה בכדורים נעשית בשני שלבים. בשלב הראשון, היא תקבל כדור בשם ״מיפוג׳ין״ אשר תפקידו למנוע את פעילות הפרוגסטרון (הורמון שהגוף מפיק במהלך ההריון המאפשר זרימת דם והזנה לעובר המתפתח ברחם). כעבור כיממה לאחר נטילת המיפוג׳ין, האישה תקבל כדור נוסף בשם ״ציטוטק״. השילוב של שני הכדורים יחד יוצרים התכווצויות חמורות, צירים ולעתים דימום כבד, במטרה לפלוט את העובר החוצה מהרחם. לאחר נטילת הציטוטק, ר׳ החלה לסבול מדימום קשה ונאלצה להתאשפז ולעבור גרידה. בסופו של דבר, הפסקת ההריון בכדורים הפכה לארוע טראומטי עבור ר׳.  כיום, ר׳ נכנסה שוב להריון, מאותו בן זוג. למרות שהסביבה אומרת לה שהחיים קשים, יש יוקר מחייה והיא עדיין צעירה, הפלה נוספת מלחיצה ואפילו מפחידה אותה. היא רוצה לשמור את ההריון, אבל לא מצאה תמיכה לרצון שלה לשמור את ההריון. ״תודה שאתם שם. הפלה זה הדבר האחרון שאני רוצה לעשות כרגע. תודה על התמיכה שלכן.״ 

אם נכנסת להריון לא רצוי, ושוקלת אופציה של הפלה בכדורים, חשוב להכיר את התהליך והסיכונים מראש. אם את לא בטוחה שזה רצונך, והיית רוצה לשמור את ההריון ואין לך תמיכה לבחירה שלך, תוכלי למצוא אזן קשבת ויד תומכת במרכזי לילך. נשמח לשמוע ממך ולחזק אותך. את לא לבד. 

עוד מאותה הקטג'

יש לך שאלה?

אנו מבטיחים דיסקרטיות מוחלטת
במידה ותרצי לקבל מענה אישי ודיסקרטי השאירי פרטים בטופס: