לחץ משפחתי שמוביל להריון במשבר

לחץ משפחתי הוא אחד הגורמים המובילים לפנייה להפלה. גם כשמצב הכלכלי טוב, הזוגיות טובה, הרצון להיות הורים קיים - לא תמיד אפשר להתנער מהדעות והרצונות של המשפחה הגרעינית והמשפחה המורחבת.

לחץ משפחתי הוא אחד הגורמים המובילים לפנייה להפלה. גם כשמצב הכלכלי טוב, הזוגיות טובה, הרצון להיות הורים קיים – לא תמיד אפשר להתנער מהדעות והרצונות של המשפחה הגרעינית והמשפחה המורחבת. כשא׳ נכנסה להריון, בן הזוג הציע לה נישואים. ההורים התקשו לשמוח עם בתם. היו להם תוכניות אחרות בשבילה. ההורים אמרו לה בפירוש, ״את חייבת לעשות הפלה ואין לך אופציה אחרת מבחינתנו.״ א׳ התלבטה משך שבועות בשאלה – האם לבחור בליבה שלה או בהוריה. 

אם אמרו לך שאת חייבת להפיל, וזה לא מה שאת רוצה בשביל עצמך, אפשר לפנות למרכז לילך, לקבלת ייעוץ ותמיכה לנשים בהריון לא רצוי או לא מתוכנן בחינם. יש לך בחירה. אם נכנסת להריון לא מתוכנן, זו עדיין זכותך לא להפיל.

אם כמו א׳, ההורים או גורמים אחרים הפעילו עלייך לחץ להפיל והיום את מתחרטת שלא עמדת בלחץ ואולי את מתקשה להשתקם או להתנער ממחשבות על אותו ארוע, מרכז לילך זמינים לך לתמיכה ייעודית לנשים שעברו הפסקת הריון, מכל סיבה. 

עוד מאותה הקטג'

יש לך שאלה?

אנו מבטיחים דיסקרטיות מוחלטת
במידה ותרצי לקבל מענה אישי ודיסקרטי השאירי פרטים בטופס: