יש עזרה לנשים בהריון בלתי מתוכנן

כמעט כל אישה שמתקשרת לקו החם של מרכז ״לילך״ אומרת שאין לה ברירה אלא להפיל את התינוק שלה, מסיבות שונות.

אין לי ברירה״, זהו ללא ספק המשפט הכי נפוץ בעבודה שלנו עם נשים, המוצאות את עצמן בהריון בלתי צפוי.

כמעט כל אישה שמתקשרת לקו החם של מרכז ״לילך״ אומרת שאין לה ברירה אלא להפיל את התינוק שלה, מסיבות שונות: לחץ מצד החבר, הבעל, אימא, אבא, בגלל חובות, גירושים ועוד.

אחת מן המטרות שלנו במרכזי לילך, היא להפחית את הלחץ באמצעות ייעוץ, תמיכה, הסבר על מהלך ההיריון וההפלה ומתן עזרה.

אנו מאמינים שרק לאחר הפחתת הלחץ החיצוני – נשים באמת יכולות לשקול את מלוא ההשלכות של הריון והפלה ולהחליט את ההחלטה הנכונה להן.

אורלי (השם האמיתי שמור במערכת) , היא אחת מאלפי הנשים שקיבלו עזרה, תמיכה ,ואוזן קשבת. אורלי היא רווקה לבבית בת 21 שגרה בתל אביב ועבדה כגננת. על אף שהשתמשה באמצעי מניעה, אורלי נכנסה להיריון וגילתה שיש לה תאומים. היא איננה בקשר עם האב. אורלי פנתה לוועדה להפסקת היריון ובקשתה אושרה. היא החלה מיד בתהליך ביצוע ההפלה ונטלה תרופות להרחבת צוואר הרחם.

במשך השעתיים שהמתינה להשפעת התרופות, היא דיברה ובכתה בטלפון עם חברתה. תוך כדי, היא החלה לשנות את דעתה בנוגע להפלה והחליטה לעזוב את בית החולים, על אף אזהרות הרופאים שהעוברים עלולים לא לשרוד כיוון שתהליך ההפלה כבר החל.

בהגיעה לביתה, היא חיפשה עזרה ומצאה את האתר שלנו באינטרנט.

היא התקשרה לקו החם והגיעה למרכז לילך בשבוע ה-14 להריון עם תאומים. היא עדיין שקלה הפלה, אבל לאחר שעודדנו אותה והצענו לה ליווי ותמיכה לאורך ההיריון, הלידה והשנה הראשונה של חיי התאומים, היא החליטה סופית להמשיך בהריון.

עוד מאותה הקטג'

יש לך שאלה?

אנו מבטיחים דיסקרטיות מוחלטת
במידה ותרצי לקבל מענה אישי ודיסקרטי השאירי פרטים בטופס: