בן הזוג רוצה רק סקס

הרגשת פעם מנוצלת מינית? את לא לבד.
ריכזנו 5 סימני היכר שכיחים המעידים שאולי בן זוגך רוצה ממך רק סקס.

לי באופן אישי קשה לקיים יחסי מין למשך תקופה עם מישהו מבלי לפתח רגשות כלפיו. אולי זה קשור להורמונים או לאופן בו עובד המוח הנשי וכד׳. למרבית הנשים סביבי תחושות זהות לגבי זה.

גברים, לעומת זאת, נוטים לגישה אחרת. ידיד אחד אמר לי פעם, ״אם את מציעה, אין לי בעיה לקחת…״ אמנם גס, אבל זו כנראה הגישה הרווחת בקרב העם הגברי.

בכל מקרה, ישנם כמה סימנים מובהקים שמעידים על כך שבן הזוג רוצה רק סקס. להלן 5 סימנים, למרות שבפועל קיימים אף יותר.

1. בן זוגך מרעיף עלייך מחמאות – שמתייחסות אך ורק לגופך

מי לא נהנית לקבל מחמאות? תמיד כיף לשמוע כמה שאת יפה, נראית טוב וכד׳. אבל אם בן זוגך מחמיא לך רק על המראה החיצוני שלך, זה עלול להתפרש כסימן לכך שהוא לא חושב עלייך מעבר לגופך.

סימן נוסף באותו הקשר הוא שבן הזוג מתייחס לאיברי גופך תמיד במונחים גסים. שפה גסה ביחס לגופך עלולה להעיד על החפצה של הגוף שלך.

2. אינך נפגשת עם חבריו או משפחתו

זהו דגל אדום! גם אם הוא ״רק ידיד״ אני תמיד אערוך היכרות בינו לבין חברותיי. אם את מקיימת אתו יחסי מין ועדיין לא פגשת את חבריו ואת משפחתו, כנראה שמבחינתו את אינך ״האחת״ עבורו.

3. הוא תמיד מבקש משחקי תפקידים במיטה

אם הוא רק רוצה לשכב איתך כשאת משחקת תפקיד או מחופשת לדמות אחרת, הוא כנראה לא מספק לך את הקרבה הרגשית שאת זקוקה לה.

4. הוא לא זמין לך

באופן אידיאלי, בן הזוג יהיה קודם כל חבר טוב. מטבעם, חברים אוהבים וזמינים במידת הצורך. אם בן הזוג שלך לא זמין באירועים שחשובים לך, הוא כנראה אינו אוהב אותך. אולי תצליחי לתרץ את החוסר זמינות שלו בשלל תירוצים, אבל כנראה שאם הוא לא היה שם עבורך עד היום, הוא לא יהיה שם גם בעתיד.

5. יחסים חד-צדדיים

הייתי פעם במערכת יחסים שבה נהגתי לפרגן בקביעות לבן הזוג שלי. בישלתי עבורו, קיפלתי את הכביסה שלו ושילמתי על הבילויים המשותפים שלנו לרוב. הוא מצידו בקושי אמר תודה וכמובן שזה לא היה הדדי.

לצערי זו תופעה רווחת במערכות יחסים בהן צד אחד מעוניין רק בסקס כאשר הצד השני מעוניין בזוגיות אמתית.

אולי את כבר מרגישה שבן זוגך מנצל אותך בשביל סקס, ועכשיו אינך יכולה להתכחש לכך עוד. אפשר לבחון את המצב על ידי לקיחת פסק זמן. לפי תגובתו, את כבר תדעי איך להמשיך. אם הוא יחפש אותך ויצהיר שהוא זקוק לך מהסיבות הנכונות, תקבלי בטחון וחיזוק לקשר.

אם נכנסת להריון מבן זוג לא רציני, ואת שוקלת הפלה, אנחנו מזמינות אותך לפנות אלינו לקבלת ייעוץ ועזרה.

עוד מאותה הקטג'

יש לך שאלה?

אנו מבטיחים דיסקרטיות מוחלטת
במידה ותרצי לקבל מענה אישי ודיסקרטי השאירי פרטים בטופס: