בית חם לחיילת בודדה בהריון – סיפורה של אמנדה

בית חם לחיילת בודדה בהריון - סיפורה של אמנדה - דרוש בית לחיילת בודדה שרוצה לשמור את התינוק שברחמה.

דרוש בית לחיילת בודדה שרוצה לשמור את התינוק שברחמה

התקשרה לאחת היועצות שלנו קצינה בצבא, לשאול אם יש לנו אפשרות לעזור במגורים לחיילת בודדה, בהיריון, שרק לאחרונה עלתה לארץ מדרום אמריקה. היא החליטה ללדת את התינוק ושוחררה באופן מיידי מהצבא. כעת אמנדה (שם בדוי), חיילת משוחררת בת 19, מתגוררת עם סטודנטית מדרום אמריקה, וזוכה למעטפת של חום, אהבה וחברה לה ולתינוק שברחמה.

לקחתי גלולות למניעת הריון באופן סדיר ולא הייתה הפסקה במחזור החודשי ולכן, כאשר החלו כאבי בטן והלכתי להיבדק, הייתי המומה מכך שאני בשבוע ה 17 להריון. תמיד התנגדתי להפלות מלאכותיות אבל לא ראיתי שום ברירה אחרת. נכנסתי לדיכאון, נשארתי במיטה במשך ימים שלמים ולא הגעתי לצבא.

לאחר זמן מה (חשבתי שעברו רק שבועיים או שלושה), פניתי לעובדת הסוציאלית בצבא על מנת לבקש את עזרתה בביצוע הפלה מלאכותית. שוב הופתעתי לגלות שעברו כבר חודשיים ואני בשבוע ה- 24 להריון. העובדת הסוציאלית, על אף שלא תמכה בהפלה מלאכותית בשלב זה של  ההיריון, עזרה לי לארגן הפלה מאוחרת.

כששכבתי על שולחן הניתוחים ראיתי את הרופא מעלי עם מחט גדולה בידו, ראיתי את תנועות התינוק במכשיר האולטרה-סאונד ושמעתי את פעימות הלב שלו במוניטור. התחלתי לבכות והתחננתי בפני הרופא שיפסיק את ההפלה. העובדת הסוציאלית המתינה לי בחוץ וניחמה אותי״.

העובדת הסוציאלית של אמנדה יצרה קשר עם הקצינה שהעבירה אותה לידיים האוהבות של ״בעד חיים״. כאשר תלד, בעוד חודשיים, מקווה אמנדה לעבור לגור במחסה החדש לאימהות שייפתח בעכו.

אם את בהריון לא מתוכנן או לא רצוי, אנו נעזור לך בכל דרך אפשרית. הפלה זו החלטה כבדת משקל שנעשית לרוב תחת לחץ אדיר. היועצות המנוסות שלנו יוכלו להוריד ממך את הלחץ ולעזור לך לעשות את ההחלטה הנכונה עבורך.

לאחר שאמנדה התחרטה על ההפלה בחדר ניתוח…

אמנדה, עולה חדשה וחיילת בודדה השתחררה משירות צבאי לאחר שהחליטה לא לעבור הפלה מלאכותית. בקיץ האחרון היא עברה להתגורר בבית המחסה לנשים בצפון שמנוהלת בידי עמותת לילך, כהכנה ללידה הצפויה באוגוסט. ימים ספורים לאחר שעברה לעכו ירדו המים ובנה בא לעולם מוקדם מהצפוי.

אבי התינוק לא היה בארץ רוב תקופת ההיריון וחשב שאמנדה עברה הפלה מלאכותית. אמנדה שמחה לגלות שהוא חזר לארץ ושהוא שמח מאוד לגלות שהוא אבא “טרי”. האב, האם והתינוק גרים כעת יחד בתל אביב ומתכננים חתונה.

אנחנו נרגשים מאוד לראות איך תינוק שכמעט והומת בהפלה (אמנדה כבר הייתה בחדר הניתוח כששינתה את דעתה), הוא כיום ילד פורח עם שני הורים אוהבים.

עוד מאותה הקטג'

סיפורה של אביר

הפלה היא תהליך נפוץ ביותר. בכל יום יש כ- 130 הפלות בארצנו הקטנה, חלקן ממומנות על ידי הממשלה וחלקן פרטיות…

לקריאה »

יש לך שאלה?

אנו מבטיחים דיסקרטיות מוחלטת
במידה ותרצי לקבל מענה אישי ודיסקרטי השאירי פרטים בטופס: